Dohoda oceňuje výrobcu make-upov West na 1 miliardu USD. To je o niečo
menej ako 1,2 miliardy dolárov, ktoré Coty investovala do značky Kiminej
nevlastnej sestry Kylie Jennerovej, keď v januári kúpila väčšinový
podiel v rade kozmetických výrobkov s jej menom.
Spoločnosť Coty (vlastník výrobcov make-upu Max Factor a Covergirl),
ktorú ťažia miliardové dlhy, uzatvára partnerstvá so značkami spájanými s
celebritami. Tie ich totiž propagujú cez sociálne médiá a oslovujú tak
milióny zákazníkov, ktorí uprednostňujú špecializovanejšie značky.
Kardashianová uviedla na trh svoju líniu make-upov v roku 2017, dva roky
po úspešnom vstupe Jennerovej do kozmetického priemyslu.
Začiatkom tohto mesiaca spoločnosť Coty uviedla, že očakáva silný dopyt
po značkách zo sociálnych médií, aj keď niektorí odborníci tvrdia, že
ich popularita začína slabnúť.
V rámci dohody, ktorá by mala byť dokončená v 3. štvrťroku 2021, bude
Coty vyvíjať aj výrobky určené na starostlivosť o pleť, vlasy, pokožku a
nechty pod značkou KKW.
Akcie Coty, ktorá sa tento rok znížili o 63 %, vzrástli v pondelok po zverejnení správy až o 15 %.